Alla inlägg under oktober 2010

Av Angelica - 23 oktober 2010 09:21

hej alla mina underbara bloggläsare :D

idag ska jag till tanumshede och dansa!!!!!!
så jävla sjukt kul..

:D
snart ska jag till skara och sen ska jag åka vidare till tanum.

jag hoppas på att de ska gå riktigt bra.

eftersom de ofta kommer bra dommare.

ahja.. nu måste jag fixa de som är kvar av packningen.


skriver sen när jag kommer hem :)<3


hejdåååå !! :D

Av Angelica - 21 oktober 2010 14:14

fan !!
precis när jag kommit igång med skolan åå sånt så får jag skäll för att jag missade 1 fråga på provet!! CP LÄRARE!!

jaja, idag har jag inte gjort så mycket , varit i ksolan sen var de hem och duscha :)

längtar som fan tills imorrn (A)<3

jjaja... pusspuss <3

Av Angelica - 21 oktober 2010 14:14

fan !!
precis när jag kommit igång med skolan åå sånt så får jag skäll för att jag missade 1 fråga på provet!! CP LÄRARE!!

jaja, idag har jag inte gjort så mycket , varit i ksolan sen var de hem och duscha :)

längtar som fan tills imorrn (A)<3

jjaja... pusspuss <3

Av Angelica - 17 oktober 2010 17:56

i helgen har moa och besa sovit här! :) sviiinit kul vill jag lova ;d

haha ;D

jag och moa har både åkt cross och moppe sjukt mycket!

svin kul att åka fort på crossen. fast läskigt att nästan stegra över  ;D

ahja ;)

nu sitter jag och skriver såklart ;p min morfar och hans fru är här

har tyyp inte träffat honom på 2 år :P fuuunnnnyyy! :D



mohahahah!!

MEN SHIIIIT VILKA PÅSAR UNDER ÖGONEN !!! BESAS FEL! LÅTER MEJ INTE SOVA ;DD

Av Angelica - 13 oktober 2010 19:40

idag har jag inte gjort så mycket faktist ( ovanligt va? )


varit i skolan sen stan med kompisar,träffade robin och hans flickvänn caroline.

sen efter jag sagt hejdå till dom så gick jag och träffade sandra, vi gick å handlade lite. sen var det raka vägen till mormor och  prata lite med henne. satt hemma hos henne och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig, åkte hem kolla på tv. SOMNA :/ tyyyypiskt!!!

kommer inte kunna sova inatt.

nu håller jag på och hjälper en kompis med lite problem.. sjukt sorgligt..

ska äta om en stund och sen duscha.. puss


ahja nu måste jag dra har lite saker att göra som sagt


Av Angelica - 11 oktober 2010 16:42

hej bloggläsare ;)


idag har jag varit i skolan och börjat min teknikvecka. gick faktist otroligt bra för att vara mig (A)
kom precis hem så ska fixa mej till träningen som börjar om några timmar.

har träning i götene idag ;) roligt roligt.

yeye.. nu ska jag göra i årdning mig så vi ses senare :)


loveyaaah! <3

Av Angelica - 10 oktober 2010 20:25

  

Av Angelica - 10 oktober 2010 20:19

hej alla läsare :)


idag har jag inte gjort så mycket

vaknade kl 8 för att åka och träna kvart över 9-3

sjukt kul var det. lärt mej massa nytt.

nu har jag suttit och gjort en massa läxor känns faktist ganska bra för en gångs skull ;)

snart ska jag kolla på tv och sen kolla på lite mer tv ;)

jaja. nu är jag sjukt seg på att skriva för att de är så satans kallt.


pusspuss så ses vi imorgon ! <33



Det du inte vet om dig själv vet alla andra, välkommen t skara!

Presentation

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kategorier

Arkiv

Arkiv

RSS

RSS

Besöksstatistik

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards