Alla inlägg under september 2010

Av Angelica - 27 september 2010 23:34

igår var jag,terese,hennes mamma, och hennes syster på ullared.

vi har sjukt kul och hittade ganska mycket för att vara vi.

vi fastande på ett kafé 2 ggr under våran runda :)

köpte ganska mycket faktist, riktigt nöjd.


idag har jag inte gjort så mycket varit på träning,mammas jobb , hemma hos terese sen hemma.

men nu ska jag äta,duscha, borsta tändderna så klarrt sen sova :)

pusspuss

Av Angelica - 23 september 2010 21:20

politik är inte min starka sida, men vad jag vet så är inte SD rassister dom vill bara sänka invandringen av invandrare från 24% till 4%

för att få mer plats åt oss svenskar, sen så vill dom inte kasta ut som i landet men dom som gör brott och inte är sammhällsvänlig får sitta sitt straff i sitt hemland och aldrig komma tillbaka.. har jag rätt?

så dom som har röstat på SD är fullt normala enligt mig.


idag var jag i skolan från 8-3 sen blev de tellus efter de så var de en liten sväng på träning i 1 timma. när man kom hem så slängde man sig i duschen och sen rast på tv;n ( idol )



puss <3

Av Angelica - 22 september 2010 15:19

har ju inte bloggat sen ifredags :/ sorry folket


i lördags var jag på tävling i ullricehamn och dansade boggiewoggie kom på 13 plats inte så nööjd men vad kan man göra? sen var jag  med tjejerna på fokus och lekte :P

samma sak i söndags  fast då dansade jag bugg och kom 6;a sen fokus med lite booys också :)


i måndags hade jag skola sen var de tellus med tjejrena, luffigt jag vet men har man inget annat för sej så är de så de blir.

sen på kvällen drog vi hem till terese och kollade på film (:


igår så hade jag träning från kl 7 till 10.. gick inte så bra men jaja :P


idag har jag inte gjort ett skit förutom att varit i skolan. åkte sen hem till min bror och hans flickvänn och pratade lite med henne.

snart ska jag till stan och träffa tjejerna igen.

ska bara duscha.


så nu har jag berättat lite kort om mina dagar.

pusspuss <3

Av Angelica - 17 september 2010 17:09

förlåt att jag inte blogga igår men de hände inte så mycket och var jätte trött

igår var jag på träning och lite sånt.


idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem till sara och laga mat, nu sitter jag här och har precis skalat potatisen :)

ikväll blir de tjejrna och killarna (:

myyyyyys  :)

Av Angelica - 17 september 2010 17:09

förlåt att jag inte blogga igår men de hände inte så mycket och var jätte trött

igår var jag på träning och lite sånt.


idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem till sara och laga mat, nu sitter jag här och har precis skalat potatisen :)

ikväll blir de tjejrna och killarna (:

myyyyyys  :)

Av Angelica - 17 september 2010 17:09

förlåt att jag inte blogga igår men de hände inte så mycket och var jätte trött

igår var jag på träning och lite sånt.


idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem till sara och laga mat, nu sitter jag här och har precis skalat potatisen :)

ikväll blir de tjejrna och killarna (:

myyyyyys  :)

...

Av Angelica - 15 september 2010 21:43

tjenare :)


idag har det inte hänt så mycket,varit hemma hos min bror och druckigt kaffe,varit i skolan och haft ganska kul för engångs skull :)
faast jag måste sätta ner en fot på att killarna i klassen ska ge f*n i att slå mej ppå rumpan hela tiden ( otroligt störande)

jaja, snart blir det läggdaxs med film och choklad :P haha

måste komma upp tidigare imorgon ;) pusspuss <3

gooooodnight

Av Angelica - 15 september 2010 21:35

  

Presentation

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kategorier

Arkiv

Arkiv

RSS

RSS

Besöksstatistik

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards